Centrum wsparcia
Nasz zespół zawsze służy pomocą.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów
Zamówienia i wysyłka
Czas wysyłki zamówień podany jest w każdym produkcie na naszej stronie. Miodki personalizowane w opcji ekspres wysyłamy w następnym dniu roboczym. W przypadku zamówienia różnych produktów czas dostawy liczony jest od najdłuższego.
Nie. Zakupy można robić bez założenia konta na stronie, jednak pomaga ono monitorować proces produkcji i dostawy zamówionego towaru.
W tym celu należy skontaktować się z nami poprzez email. Jeżeli tylko będzie to możliwe, nasz pracownik poprawi dane adresowe.
Po zakupie wysyłamy link do strony, na której aktualiowane są wszystkie informacje o zamówieniu.
Wszystkie dane do personalizacji można dodać na stronie produktu, przed dodaniem go do koszyka.
Oczywiście 🙂 Wizulizacje przesyłamy do zamówień reklamowych i indywidualnych, jak również na życzenie klientów wybierających projekt z naszej bazy.
Wszystkie kraje UE.
Aktualne promocje i rabaty naliczą się automatycznie po dodaniu przedmiotów do koszyka, jeżeli spełniają ich warunki.
Jeśli chcesz zamienić przedmiot
Zwroty i wymiana
Wszystkie informacje dostępne pod adresem: Tutaj
W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt poprzez email.
Paczki, które opuszczają nasz magazyn zawsze są w nienagannym stanie, dlatego w przypadku uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu z kurierem oraz o kontakt znami przez email.
Zwroty autoryzowane przez naszych pracowników prosimy kierować na adres:
49-300 Brzeg,
ul. Ofiar Katynia 24B/31
Poprzez kontakt e-mail, telefoniczny lub czat online na naszej stronie.
W celu poprawienia adresu należy skontaktować się z nami poprzez email. Jeżeli tylko będzie to możliwe, nasz pracownik poprawi dane adresowe.
Tak, ale tylko w przypadku gdy nie rozpoczeliśmy produkcji Państwa zamówienia.
Wszystkie produkty w sklepie są dostępne z terminem wysyłki podanym w opisach. Nie prowadzimy przedsprzedaży.